Els organitzadors destaquen l’èxit de participació de l’esdeveniment, que l’any passat va assolir els 3.500 corredors
La Diputació de Lleida ha donat suport un any més a la ja consolidada CX Cursa Bombers Lleida, que aquest any arriba a la seva cinquena edició amb l’objectiu de mantenir els 3.500 corredors que es van inscriure l’any passat.
Aquest esdeveniment esportiu se celebrarà el cap de setmana de l’11 i 12 d’abril a la capital del Segrià. Dissabte, 11 d’abril se celebraran a partir de les 10 hores les curses infantils a la Pista Municipal d’Atletisme de les Basses d’Alpicat, mentre diumenge 12 d’abril tindrà lloc una nova edició de la cursa amb la possibilitat de triar entre les distàncies de 10 km i 5 km.
La cursa s’ha presentat aquest dilluns a la Diputació de Lleida i ha comptat amb la participació del vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla; la directora dels Serveis Territorials d’Interior a Lleida, Ana Miranda; el representant territorial de l’Esport a Lleida, Joan Segura; el regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Txema Alonso; el cap de l’Àrea d’Operacions de la Regió d’Emergències de Lleida, Eduardo Martinez, i l’organitzador de la cursa, Jordi Martínez.
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, ha destacat la importància d’organitzar curses d’aquestes característiques que ajuden a la promoció de l’esport i de la ciutat i ha fet un reconeixement als Bombers de la Generalitat per la tasca diària que desenvolupen.
L’esforç, el treball, la solidaritat i la superació continuada han estat alguns dels valors que tant la directora dels Serveis Territorials d’Interior a Lleida, Ana Miranda, com el cap de l’Àrea d’Operacions de la Regió d’Emergències de Lleida, Eduardo Martinez, han ressaltat com a qualitats de la cursa i de la tasca dels Bombers.
El representant territorial de l’Esport a Lleida, Joan Segura, ha destacat la gran promoció que realitzen de l’esport a Lleida i el regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Txema Alonso, ha incidit en la importància d’introduir l’hàbit de l’activitat física entre els més petits amb curses com la que es farà l’11 d’abril.
Els organitzadors han limitat a 700 els participats a les KOA Curses Infantils Bombers Lleida 2015 que se celebraran l’11 d’abril i no volen augmentar els 3.500 corredors de la Cursa Bombers Lleida per garantir la qualitat de l’esdeveniment, segons ha explicat l’organitzador de la cursa, Jordi Martínez.
El corredor marroquí establert a Lleida Abderrahim el Jaafari serà un dels participants a la cursa.
Lleida, 30 d’abril de 2015
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.24.92.00
premsa@diputaciolleida.cat