Visita al pont de Butsènit d'Urgell

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha visitat aquest dijous el nou pont de Butsènit d'Urgell.

Reñé ha estat rebut al casal del municipi pel seu alcalde, Jaume Gilabert, i la corporació municipal. Després de signar el llibre d'honor, les autoritats han fet una visita al pont.

El president de la Diputació ha estat acompanyat pel diputat Antoni Villas i pel coordinador dels Serveis Tècnics de la Diputació, Ramon Lleonart.

Butsènit, 18 d'octubre de 2012