Ús obligatori de cadenes en bona part de les carreteres de la Diputació de Lleida

Els Serveis Tècnics de la Diputació de Lleida han informat aquest dimecres que bona part de les carreteres de la seva titularitat estan afectades per la neu i/o el gel i és necessari l’ús de cadenes per circular-hi. Les incidències se centren en vies de la Val d’Aran, Alta Ribagorça, Pallars Sobirà, Alt Urgell i Cerdanya. Des dels Serveis Tècnics de la Diputació es recomana circular amb molta precaució en previsió de possibles incidències. Estat de les Carreteres a les 14:35hEstat de les Carreteres a les 9:10h Lleida, 23 de gener de 2019