Una nova vicepresidència al cartipàs de la Diputació de Lleida
Eloi Bergós, alcalde de Penelles, i Enric Mir, alcalde de les Borges Blanques, ocuparan la quarta i cinquena vicepresidències, respectivament La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, decreta els canvis en favor d’una organització més transversal en la gestió i mantenir la mateixa dedicació a Tàrrega, on és alcaldessa
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, ha signat el decret pel qual s’amplien de 4 a 5 les vicepresidències actuals de la institució en favor d’una estructura més àmplia “que permeti abastar amb major eficiència la realitat i governabilitat que requereix la institució supramunicipal i, alhora, compatibilitzar la dedicació a l’alcaldia de Tàrrega amb el mateix grau de dedicació que fins ara”, ha explicat Perelló. Amb el nou cartipàs, l’ordre de vicepresidències i els diputats assignats és el següent: • Vicepresidenta primera: Rosa Pujol i Esteve (alcaldessa d’Aitona). • Vicepresident segon: Gerard Sabarich i Fernández-Coto (alcalde de Rialp). • Vicepresident tercer: Jordi Latorre i Sotus (alcalde de Torrefarrera). • Vicepresident quart: Eloi Bergós i Farràs (alcalde de Penelles). • Vicepresident cinquè: Enric Mir i Pifarré (alcalde de les Borges Blanques). Lleida, 19 d’octubre de 2018
