Talarn destaca el paper fonamental per a la societat de les entitats que treballen amb persones amb discapacitats

La sala d’actes de la Diputació ha acollit aquest divendres la presentació de les noves dades de l’Observatori de la Discapacitat a Lleida, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

  El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha donat aquest divendres la benvinguda als assistents a l’acte de presentació de les noves dades de l’Observatori de la Discapacitat de Lleida que organitzen entitats i federacions del sector de la discapacitat de les Terres de Lleida, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.   L’acte —que ha tingut lloc a la sala d’actes de la Diputació de Lleida— ha comptat amb la participació del president d’ALLEM, Joan Saura; el director general d’AREMI, Santi Atienza; la coordinadora gerent de la Federació ALLEM de Lleida, Assumpta Fortuny; la regidora de les Persones, Comunitat i Agenda 2030 de l’Ajuntament de Lleida, Mariama Sall; representants de Down Lleida, Fesalut AMILL i de SMCTTLL, i l’assistència del vicepresident primer, Jordi Latorre; la diputada Maria Burrel i el diputat Paco Cerdà.   Durant la seva intervenció, Talarn ha recordat que “sense vosaltres, l’administració mai arribaria a poder cobrir les necessitats socials en tots els àmbits, que es resumeixen en fer que les persones amb capacitats diverses gaudeixin d’una millor qualitat de vida i no siguin víctimes de cap discriminació”.   En aquest sentit, ha fet referència al fet que “amb l’eclosió de la pandèmia de la COVID-19, des de la Diputació de Lleida ens vam posar com a objectiu no permetre que els més dèbils en surtin més debilitats encara, i en aquesta política estem compromesos amb el reforç de l’Àrea de Salut Pública i Benestar Social, que destina més de 2 milions d’euros a les entitats sense ànim de lucre del territori”.   Més informació a:

https://www.odislleida.cat/