Rosa M. Perelló assisteix a la trobada i dinar de la festa de Carnestoltes de Miralcamp
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, ha participat aquest dissabte a la trobada i dinar que, amb motiu de la celebració de la festa del Carnestoltes, ha organitzat l’Ajuntament de Miralcamp al Pavelló Poliesportiu. Perelló, ha estat rebuda per Melcior Claramunt, alcalde Miralcamp, i per la resta de membres del consistori, diputats provincials, a més d’altres alcaldes de municipis veïns. Abans de l’àpat ha efectuat una visita a la zona d’elaboració de les tradicionals cassoles que es preparen amb motiu d’una festa que aplegat un miler de participants i que compta amb una tradició de quatre dècades. Miralcamp, 2 de març de 2019
