Reunió del plenari del Consorci del Museu de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha participat aquest divendres en la reunió del plenari del Consorci del Museu de Lleida que ha tingut lloc a les mateixes instal•lacions del Museu. Aquesta és la primera reunió del Consorci del Museu de Lleida a la que assisteix Reñé com a president de la Diputació de Lleida.
A la reunió han assistit el conseller de Cultura, Ferran Mascarell; l’alcalde de Lleida, Àngel Ros; el president del Consell Comarcal del Segrià, Pau Cabré, i el bisbe de Lleida Joan Piris.
Lleida, 15 de juliol de 2011
