Reunió de Reñé amb la delegada del Govern Sahrauí

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, s’ha reunit aquest dijous al seu despatx amb la delegada del Govern Sahrauí, Mariem Salek, que ha agraït a l’ens provincial l’actual col·laboració amb projectes del poble sahrauí en temes d’aigua i enllumenat i ha sol·licitat seguir-la mantenint.