Resolta la incidència en la duplicitat de cobraments
L'Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals informa que ja ha estat abonat el 100% dels rebuts carregats erròniament dimecres 11 d’abril. En total, s’haurà procedit a la retrocessió automàtica dels 122.000 càrrecs, corresponents al cobrament de diversos impostos delegats per part de 194 ajuntaments. La Diputació de Lleida demana disculpes per aquesta incidència i agraeix la col·laboració dels ajuntaments. Lleida, 13 d’abril de 2018
