Reñé rep les jugadores de l’equip infantil de l’AEM
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dijous les jugadores de l’equip infantil AEM de Lleida, després d’haver-se proclamat campiones de la seva lliga, el campionat masculí del grup III de la Segona Divisió infantil. La recepció ha tingut lloc a la Sala Viladrich de la Diputació. Reñé ha felicitat personalment les jugadores i tot l’equip tècnic per haver aconseguit una victòria històrica, ja que L’AEM infantil és l’únic equip íntegrament femení que juga una Lliga masculina i aconsegueix el títol, després de vèncer el Pardinyes a quatre jornades del final. Lleida, 6 d’abril de 2017
