Reñé rep l’alcalde de Montellà i Martinet

El President de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest divendres l’alcalde de Montellà i Martinet, Josep Castells, amb qui s’ha emplaçat a una propera reunió amb l’objectiu d’estudiar conjuntament amb el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i la Generalitat possibles actuacions de millora a la carretera municipal d’accés al nucli d’Estana. Lleida, 18 de setembre de 2015