Reñé rep els representants de l’Associació d’Escoles d’Esquí de Catalunya
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dijous la visita de l’Associació d’Escoles d’Esquí de Catalunya (AEEC), encapçalada pel seu president, Jaume Oriol i pel secretari general, Paco Cerdà. La reunió –que s’ha celebrat a la Sala Viladrich- ha comptat també amb l’assistència de representants de les diverses escoles d’esquí catalanes que hi estan associades, del vicepresident tercer de la Diputació, Pau Perdices, dels diputats, Gerard Sabarich i Marc Escarré, i del director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.
L’Associació acull a uns 1.200 professionals de les diferents escoles d’esquí de Catalunya. L’AEEC va néixer l’any 1993, tot i que les primeres escoles d’esquí daten de la dècada dels seixanta, quan les estacions de La Molina i Baqueira ja van donar el primer pas.
Lleida, 26 de gener de 2012
