Reñé rep el Fòrum de Síndics de Catalunya a la Diputació
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha mantingut una trobada aquest divendres amb el president del Fòrum de Síndics, Síndiques, Defensors/es Locals de Catalunya, Josep Giné, i la nova Junta directiva per presentar-li les noves actuacions que estan duent a terme des del Fòrum.
Giné ha vingut acompanyat per la síndica Municipal de Vilafranca del Penedès, Glòria Valeri; pel defensor del Ciutadà de Vilanova i la Geltrú, Josep Ibars, pel Síndic Municipal de Santa Coloma de Gramanet, Fernando Oteros, pel Síndic Municipal de la Seu d’Urgell, Àngel Rubio; per l’Administrador del Fòrum, Antonio Martínez, i per l’assessora jurídica de la Sindicatura de Lleida, Gemma Castells.
La trobada ha tingut lloc al despatx del president, al Palau de la Diputació.
Lleida, 28 de juny de 2013
