Reñé participa a la reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha assistit aquest divendres a la quarta reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir, celebrada al Parlament de Catalunya i presidida pel president de la Generalitat, Artur Mas, i la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, i que ha comptat amb la participació de nombrosos representants institucionals. En el text acordat a la reunió, els participants s’han compromès a “treballar unitàriament perquè el 9N, malgrat les seves limitacions, signifiqui una gran mobilització del nostre poble”. Lleida, 24 d’octubre de 2014
