Reñé participa en el III Congrés de l’Associació Espanyola de Municipis de Muntanya, a Cantàbria
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha assistit aquest divendres al tercer Congrés de l’Associació Espanyola de Municipis de Muntanya, organitzat a Potes (Cantàbria). La Diputació de Lleida és membre de l’Associació Espanyola de Municipis de Muntanya, presidida pel diputat de la Diputació de Lleida, Paco Boya, que també ha assistit a l’acte, juntament amb la vicepresidenta segona, Rosa Pujol. En el congrés, que ha comptat amb més d’un centenar de participants, s’han posat a debat temes econòmics relacionats amb el futur de les poblacions de muntanya, així com mesures que fomentin l’arrelament de la població a través d’incentius fiscals. També s’hi ha presentat diverses experiències empresarials d’èxit en zones de muntanya. En el transcurs dels tres dies de celebració del Congrés, diversos ponents vinculats a l’àmbit municipal i polític han exposat noves propostes per activar el desenvolupament econòmic i arrelar la població de muntanya per evitar el despoblament, un dels objectius clau de l’Associació Espanyola de Municipis de Muntanya. Lleida, 12 de maig de 2017
