Reñé participa a la Festa del Caragol d'El Palau d'Anglesola

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha participat aquest diumenge a la Festa del Caragol d'El Palau d'Anglesola, que ha tingut lloc aquest diumenge al poliesportiu del municipi. 

A la Festa també hi ha assistit el president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell, Francesc Fabregat; l'alcaldessa d'El Palau d'Anglesola, Montse Mesegué, i altres alcaldes de la comarca.

El Palau d'Anglesola, 4 de novembre de 2012