Reñé inaugura la Plaça dels Mestres de Bellcaire d’Urgell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà diumenge la inauguració de la Plaça dels Mestres de Bellcaire d'Urgell. El president arribarà a les 11.30 hores a l’Ajuntament del municipi i després de signar al Llibre d’Honor es desplaçarà, juntament amb la resta d’autoritats, a la Plaça dels Mestres per presidir l’acte inaugural.