Reñé inaugura la biblioteca Bisbe Deig de Navès

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha inaugurat aquest dissabte la Biblioteca Municipal Bisbe Deig de Navès fundada per Mn. Ramon Alsina Santandreu, present a la inauguració, juntament amb l'alcalde del municipi, Josep M. Casafont, entre d’altres autoritats. En els parlaments, Reñé ha glossat la trajectòria del qui fou bisbe de Solsona i el compromís que manifestà per Catalunya des de l'Església. Navès, 29 d'abril de 2017