Reñé fa una crida a la mobilització el 27-S per assolir un dels estats més avançats d’Europa
El president de la Diputació de Lleida afirma que la societat catalana té davant seu “reptes importants en els camps social, econòmic i cultural, que marcaran decididament el seu futur”
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha apel·lat a la mobilització de la societat el 27-S per tal d’aconseguir un dels estats més avançats i capdavanters d’Europa. La commemoració d’aquest Onze de Setembre “representa el preludi del moment polític més compromès i transcendental de la nostra història: les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre, amb les quals el poble català vol iniciar un procés democràtic per assolir un estat propi integrat a la Unió Europea”, ha dit Reñé en l’ofrena que la institució ha fet a la Seu Vella amb motiu dels actes de la Diada Nacional de Catalunya. Per Reñé la societat catalana té davant seu “reptes importants en els camps social, econòmic i cultural, que marcaran decididament el seu futur” i “necessita aquelles eines que només tenen els estats per al foment de l’ocupació, l’ensenyament, la sanitat i les comunicacions per ser un poble lliure, però al mateix temps, dels més avançats i capdavanters d’Europa”. La tradicional ofrena floral a la Seu Vella ha comptat amb la participació de diferents vicepresidents i diputats de la corporació provincial. Lleida, 10 de setembre de 2015
