Reñé es reuneix amb Telecos.cat per col·laborar en la millora de les infraestructures al territori
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, s’ha reunit aquest dijous amb el president i el director de l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat), Pedro Linares i Salvador Ramon respectivament. La trobada ha servit per concretar la col·laboració entre la institució i l’associació en matèria de telecomunicacions i treballar conjuntament en la millora de les infraestructures al territori. A la reunió també han assistit els delegats a Lleida i al Pirineu de Telecos.cat, Daniel Tarragó i Josep Antoni Troguet respectivament. Lleida, 2 de juny de 2016
