Reñé es reuneix amb el secretari general de la UGT, Josep Maria Àlvarez
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha mantingut aquest dijous una trobada amb el secretari general de la UGT, Josep Maria Àlvarez, per analitzar la situació econòmica, laboral i política de Catalunya.
També han repassat les diferents col·laboracions que existeixen entre les dues entitats, com el conveni amb l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC), entitat vinculada a la UGT. Mitjançant aquest conveni la corporació lleidatana fa una aportació per accions dirigides a la orientació, formació i inserció de treballadors estrangers.
A la reunió també ha assistit la secretaria general d’UGT a Lleida, Núria Solé.
Lleida, 18 de setembre de 2014
Per a més informació: www.diputaciolleida.cat
Telèfons de contacte: 973.70.41.25
Cap de l’Àrea de Comunicació, Maricel Pujol (606.041.875)
premsa@diputaciolleida.cat
