Reñé es reuneix amb el nou president de PIMEC a Lleida, Jaume Saltó

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, s’ha reunit amb el nou president de PIMEC a les terres de Lleida, Jaume Saltó, qui va ser nomenat a principis d’aquest any en substitució de Francesc Roig, que va deixar el càrrec per dedicar-se plenament a la seva empresa. Durant la trobada -a la que també ha assistit la secretaria territorial, Anna Torres- ha servit per fer la presentació oficial de Saltó, intercanviar opinions i informar dels objectius estratègics de l’associació a Lleida. Lleida, 5 de maig de 2016