Reñé col·labora un any més amb la Marató de TV3

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha col·laborat un any més amb la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a la diabetis i l’obesitat. Reñé ha atès un dels 50 telèfons solidaris instal·lats a la Facultat de Lletres de la UdL que reben les trucades de ciutadans que volen col·laborar amb els seus donatius.   Lleida, 13 de desembre de 2015