Reñé, al ple del Parlament que aprovarà la proposta de demanar al Congrés la delegació de la competència per convocar el referèndum
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assisteix aquest dijous al Ple del Parlament de Catalunya on es debat la proposta per a presentar a la Mesa del Congrés dels Diputats la proposició de llei orgànica de delegació a la Generalitat de Catalunya de la competència per a autoritzar, convocar i celebrar un referèndum sobre el futur polític de Catalunya.
Aquesta proposta ha estat presentada pels grups parlamentaris de CiU, ERC, ICV-EUiA i el grup mixt.
Barcelona, 16 de gener de 2014
Cap de l’Àrea de Comunicació, Maricel Pujol
