Recepció al missioner basc Àngel Olaran
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha rebut aquest dimecres al missioner basc Àngel Olaran, que porta més de 40 anys al continent Africà ajudant les persones més necessitades en països com Tanzània, Somàlia i Etiòpia.
Lleida, 10 d’octubre de 2012
