Recepció a la Diputació de les jugadores del primer equip de Club Patí Vila-sana, recentment proclamades campiones del món de clubs
El president Joan Talarn ha rebut les jugadores, l’equip tècnic i la junta directiva a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació, encapçalades pel seu president, Ramon Porta El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, ha rebut aquest dijous les components del primer equip del Club Patí Vila-sana Coop. d’Ivars, que la setmana passada van proclamar-se campiones del món de clubs, en una competició disputada a la localitat argentina de San Juan, on van guanyar a la final al Fraga per 3-5 i després d’haver-se desfet en semifinals de l’equip argentí del Deportivo Aberastaín per 7-2. La trobada —a la qual també han assistit la vicepresidenta, Sandra Castro i les diputades Sandra Marco i Rosalia Carnicé i els diputats Jordi Verdú, Òscar Martínez, Fermí Massot, Antoni Carré i Joan Simeón— s’ha fet a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació. La representació del club ha estat encapçalada pel seu president, Ramon Porta, a més de les jugadores amb la seva capitana, Maria Porta, al capdavant, l’entrenador, Lluís Rodero, i la resta del cos tècnic. També hi ha assistit l’alcalde de Vila-sana, Jaume Caballé. Lleida, 15 de maig de 2025
