Quarta edició de la Fira Q de Balaguer amb suport de la Diputació

El president de la Generalitat, Artur Mas, l’ha inaugurat aquest migdia. El certamen promociona productes i serveis de proximitat i la Diputació hi col•labora també amb un estand propi

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha assistit aquest migdia a l’acte d’inauguració de la quarta edició de la Fira Q de Balaguer, a càrrec del president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas. Reñé ha acompanyat el president Mas, juntament amb l’alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, i altres diputats provincials i representants locals, en el recorregut pels diferents estands, i, en especial, pel de la pròpia Diputació de Lleida, on es realitzen degustacions de productes i es promociona turísticament les comarques de Lleida. Així mateix, Reñé també ha participat en l’entrega de la medalla al mèrit esportiu a l’entrenador balaguerí de l’Everton, Robert Martínez. La Fira Q vol ser un referent d’excel•lència en aspectes tan diversos com el comerç de proximitat, la cultura, l’esport, la gastronomia o el turisme de les terres de Lleida. Romandrà oberta fins aquest diumenge a la tarda. Lleida, 25 d’abril de 2015