Presentació del "Saló de Nuvis" a la Llotja

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, ha participat aquest dilluns a la roda de premsa de presentació del Saló De Nuvis que ha tingut lloc al Palau de Congressos La Llotja de Lleida.

Lleida, 5 de novembre de 2012