Preixana celebra la Festa de la Verge de Montalbà amb un aplec a l’ermita

La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, ha assistit a la missa i a la celebració popular, que ha reunit 400 persones La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, ha assistit aquest dimarts a la missa en honor a la Verge de Montalbà, que s’ha celebrat a l’ermita del municipi de Preixana i que s’emmarca en els actes de la Festa de la Verge de Montalbà. Perelló ha estat rebuda per l’alcalde de Preixana, Jaume Pané, a l’Ajuntament, i des d’allí s’han traslladat a peu a l’església parroquial, on han estat rebuts pel president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Joan Trull; el secretari d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Isidre Gavín, i el vicepresident del Consell Comarcal de l’Urgell, Joan Eroles, a més de membres del Patronat de Montalbà, la resta del consistori municipal i alcaldes de municipis veïns. Des de l’Ajuntament han sortit en romeria fins a l’ermita de la Verge de Montalbà, on han assistit a la missa. En acabar, s’ha celebrat un acte de germanor al qual han assistit unes 400 persones. Preixana, 23 d’abril de 2019