Perelló assisteix a la inauguració del curs de l’Institut d’Estudis Catalans

En un acte presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, ha assistit aquest dimecres a l’acte d’inauguració del curs de l’Institut d’Estudis Catalans, a Barcelona. L’acte ha estat presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, i ha comptat amb la participació del president del l’IEC, Joandomènec Ros i d’altres representants de la institució. L’acte ha inclòs, entre altres, la lectura de la conferència inaugural, amb el títol “El sistema català de reproducció: demografia i identitat”, per part d’Anna Cabré, i l’actuació musical de “La Caravaggia”.   Barcelona, 24 d’octubre de 2018