Perdices visita la Fira de Vielha

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, ha visitat aquest dissabte la Fira de Vielha, que inclou el XXVI Concurs de Bestiar, organitzat per l’Ajuntament de Vielha e Mijaran. Perdices ha lliurat un dels premis als millors ramaders.

El certament també inclou una fira comercial que es desenvolupa pels principals carrers de Vielha.

Vielha, 8 d’octubre de 2011