Perdices participa en la Gala dels Premis Funde

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida ha lliurat el premi a l’empresa més innovadora i a l’emprenedora més jove

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, ha assistit aquest divendres al lliurament dels Premis Funde, organitzats per l’Associació d’Empresàries, Directives i Professionals de Lleida.

Durant l’acte, que s’ha celebrat a la Nau Central de la Seu Vella de Lleida, el vicepresident tercer de la Diputació de Lleida ha lliurat el premi a l’empresa més innovadora a Torrons Vicens i a l’emprenedora més jove a Imma Bogomilova, de Tactum Atril Digital.

Lleida, 21 d’octubre de 2011