Pau Perdices participa al I Fòrum de les Pimes de Lleida

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, ha assistit aquest dijous al Fòrum de les Pimes de Lleida que se celebra a l’Auditori Centre de Cultures Transfronterer del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL).

El Fòrum ha plantejat la importància que les petites i mitjanes empreses busquin fórmules per sortir de la crisi, ja sigui a nivell de millora interna i de les capacitats dels seus professionals, corregint processos, innovant, o a nivell extern, cercant nous mercats, coneixent millor el seu entorn, des de la vessant de la internacionalització, la innovació i el finançament.

Lleida, 6 d’octubre de 2011