Padilla rep el diputat José Torrente de la Diputació de Granada
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, ha rebut aquest divendres al diputat de Funció Pública, José Torrente, de la Diputació de Granada.
La trobada ha tingut lloc a la sala Viladrich de la Diputació de Lleida, i s’emmarca dins els actes de les Jornades Culturals de la Casa d’Andalusia a Lleida. Durant la trobada, Padilla ha estat acompanyat pel president de la Casa d’Andalusia a Lleida, Jordi Solana, i el seu vicepresident, Vicente Estévez.
