Macrotast de fruita dolça "Disfruita-la"
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, va assistir dimecres al macrotast de fruita dolça organitzat per Unió de Pagesos, sota la campanya de conscienciació "Disfruita-la".
L'acte va tenir lloc al Pavelló Barris Nord de Lleida i va reunir uns 3.500 infants d'educació primària del Segrià i el Pla d'Urgell.
