Lliçó inaugural a l'IEI a càrrec de Sebastià Serrano

El catedràtic de la UB Sebastià Serrano pronunciarà aquest dijous la lliçó inagural 2012 de l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI), sota el títol Elogi de la literatura. L'acte és a les 19.30 hores a l'Aula Magna de l'IEI i comptarà amb la presència del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i del director de l'IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, que intervindran en els parlaments de benvinguda.