L’IEI acull la inauguració de l’exposició Ecrea

La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, ha presidit aquest dimecres la inauguració de l’exposició Ecrea, que s’emmarca dins del Festival Emergent-Lleida’11.

L’exposició mostra les obres guanyadores de la darrera convocatòria del programa eCREA, convocat conjuntament per l’IEI i el Festival Emergent i destinat a projectes de creació que tinguin una base fotogràfica.

La Sala Gòtica de l’IEI exposarà del 26 d’octubre al 27 de novembre les obres guanyadores d’aquesta convocatòria del programa eCREA i editarà el catàleg corresponent.

Lleida, 26 d’octubre de 2011