La vicepresidenta de l’IEI visita l’Alt Urgell

La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, ha fet aquest dimecres una visita institucional a la comarca de l’Alt Urgell. Durant la jornada ha mantingut una reunió de treball al Consell Comarcal de l’Alt Urgell i posteriorment ha fet una visita a l’església romànica de Sant Vincenç d’Estamariu.

La Seu d’Urgell, 25 gener de 2012