La Diputació millora la intersecció de la L-203 i la N-II, al nucli dels Hostalets, de Ribera d’Ondara

L’obra, que compta amb una inversió total de 591.566,36 €, té com a objectiu millorar la mobilitat i la seguretat viària

La Diputació de Lleida, a través de l’àrea de Serveis Tècnics, està treballant en la millora de la intersecció entre la via L-203 i la N-II, al nucli dels Hostalets, de Ribera d’Ondara. L’obra, que té un cost de 591.566,36 €, té com a objectiu resoldre les dificultats actuals d’entrada i sortida en aquest punt de la xarxa viària a través d’una nova ordenació de la intersecció que millorarà la connexió amb el nucli dels Hostalets, de Sant Antolí i de Rubinat i millorarà la seguretat viària.

La diputada de l’àrea, Cristina Morón, ha destacat que “aquesta actuació té com a objectiu millorar la seguretat viària, planificant i endreçant millor els accessos al nucli de Sant Antolí i, sobretot, fer-los més funcionals per als seus veïns i veïnes”. Morón també ha explicat que “la Diputació continua treballant per millorar la mobilitat i la seguretat viària a tota la demarcació, incidint en les zones rurals per garantir la igualtat d’oportunitats i l’equilibri territorial”.

L’alcalde de Ribera d’Ondara, Francesc Sabanés, s’ha mostrat satisfet per l’avenç de les obres i ha reblat que “és una millora molt necessària, ja que la poca visibilitat i el poc espai de maniobra en la intersecció, sumat al pas de maquinaria agrícola, feia que fos un tram molt perillós”.

Entre les actuacions destacades, hi ha la construcció d’un mur d’escullera, que pretén reduir les afectacions a tercers i optimitzar l’ús del sòl, tant per a la infraestructura viària com per a possibles espais d’aparcament per al nucli dels Hostalets.

Amb aquesta actuació, la Diputació de Lleida manté el seu compromís en la millora de la mobilitat i la seguretat viària a tota la demarcació de Lleida, Pirineu i Aran.

Ribera d’Ondara, 7 de maig de 2026