La Diputació de Lleida, la primera a favor de la consulta
La Diputació de Lleida ha aprovat aquest dilluns en Ple extraordinari la moció que més de 600 ajuntaments catalans ja han confirmat que votaran en suport al president Mas i a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre. El seu president, Joan Reñé, ha destacat la resposta sense tebiesa del món local a defensar el dret a decidir. La moció ha prosperat amb els vots a favor de l'equip de govern CiU, i també d' ERC i d’un regidor del PSC. Han votat en contra el PP i un regidor del PSC; la resta de membres del PSC s’ha abstingut.
