La Diputació de Lleida acull una jornada tècnica sobre el nou PUOSC per als municipis del Segrià i les Garrigues

La sessió, adreçada a tècnics i secretaris municipals, ha permès resoldre dubtes i aprofundir en els criteris del Pla d’obres i serveis de Catalunya 2025-2029

La Diputació de Lleida ha acollit aquest dimecres una reunió informativa sobre el nou Pla d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) 2025-2029, adreçada als municipis del Segrià i les Garrigues. El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, ha rebut la directora dels Serveis Territorials d’Administració Local a Lleida, Emília Chacón; la cap del Servei Territorial de Cooperació Local, Letícia Corti, i la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil, a més de tots els assistents. La jornada s’ha desenvolupat en format presencial i online i ha comptat amb la  participació de tècnics i secretaris municipals. Talarn ha destacat la importància d’aquestes reunions per explicar les fonts de finançament destinades a millorar les inversions. “Des de la Diputació de Lleida col·laborem amb els municipis per facilitar les inversions, però és evident que la feina conjunta amb la Generalitat complementa i reforça aquesta tasca”. La sessió ha estat conduïda per la cap del Servei Territorial de Cooperació Local, Letícia Corti, qui ha exposat les principals novetats del PUOSC i ha respost les consultes dels assistents. Amb aquesta trobada, els ajuntaments han pogut conèixer amb més detall els criteris i procediments del pla, facilitant així la seva aplicació als municipis del territori. Lleida, 26 de febrer de 2025