La Diputació col•labora amb l’Associació de Familiars amb Alzheimer de Lleida per l’adquisició de nous ordinadors tàctils
La Diputació de Lleida ha col•laborat amb l’Associació de Familiars amb Alzheimer de Lleida per fer possible l’adquisició d’ordinadors tàctils per a la nova aula d’informàtica de l’associació. La diputada Josefina Bernades ha estat l’encarregada d’inaugurar l’aula “Mercè Solé Sagarra” aquest dilluns, a la seu de Lleida.
Amb els nous aparells i una aula independent, l’AFALL pot atendre més persones, d’una forma personalitzada i ajudar a superar les barreres que presentava fins ara l’ús del ratolí. Els exercicis informàtics ajuden a atendre malalts que es troben en la primera fase de la malaltia, ja que els ajuda a mantenir les seves capacitats cognitives el màxim temps possible.
Durant l’acte d’inauguració, Bernades ha destacat la labor dels treballadors i cuidadors de l’associació, la qual ha assegurat que “no té preu per als malalts d’alzheimer i les seves famílies”.
Bernades també ha fet entrega d’un trofeu commemoratiu al cuidador Ramon Boradad per la seva tasca com a cuidador d’una persona amb alzheimer durant els últims tretze anys.
La Diputació de Lleida ha aportat al projecte 26.000 euros.
Lleida, 23 d’abril de 2012
