La Diputació acull la conferència "És Nadal a casa i no hi som tots" del Servei de Dol de Ponent
La sala d'Actes de la Diputació de Lleida ha acollit aquest dijous la conferència "És Nadal a casa i no hi som tots" organitzada pel Servei de Dol de Ponent, que ha comptat amb la participació de la diputada Josefina Bernades.
La conferència ha comptat amb les intervencions de tres testimonis i ha estat moderada per la responsable de l’entitat, Anna Maria Gallardo.
