Jornada "Emprèn socialment, una aventura apassionant"

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida i membre del Comitè Executiu de GlobaLleida, Pau Perdices, va assitir a la jornada “Emprèn socialment, una aventura apassionant”.

L'acte, organitzat per GlobaLleida i el departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, va tenir lloc aquest dijous a la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Lleida i va comptar amb la ponència de la coordinadora d’Emprenedoria Social del departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Maravillas Rojo.