Jornada de dinamització d’espais lúdics i de salut per a la gent gran
El diputat de CiU, Josep Maria Roigé, ha assistit aquest divendres a la jornada de dinamització de l’espai lúdic i de salut per a la gent gran als jardins Ernest Lluch de Lleida. Aquesta jornada, organitzada per l’Ajuntament de Lleida, ha comptat amb l’assistència dels regidors de la Paeria, Txema Alonso i Dolors Arderiu.
Lleida, 14 d’octubre de 2011
