Acte de plantació dels primers pistatxers en regadiu a la Finca Mas Colom de Tàrrega
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha participat a Tàrrega en l'inici de la plantació de pistatxos en regadiu a Catalunya, acte que ha presidit el president de la Generalitat, Artur Mas.
L’empresa promotora és Borges International Group i la plantació es troba a la zona d’influència del canal Segarra-Garrigues, a la finca Mas Colom.
