Inauguració de la 9a Trobada de Gorgs 2012 a Esterri d’Àneu

El diputat de CiU, Gerard Sabarich, va participar en la inauguració de la 9a Trobada de Gorgs 2012, que aquest any se celebra els dies 15, 16 i 17 a Esterri d’Àneu.


GORGS va néixer l’any 2004 de la mà de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) i dels membres del Comitè Català de Barrancs amb l’objectiu de convertir-se en una trobada internacional per fomentar la relació entre els participants i crear un referent a nivell formatiu i lúdic.


Una de les activitats destacades de la trobada són els mòduls de formació, tant a nivell pràctic com teòric en els diferents nivells, des del d’iniciació, fins al de perfeccionament, de tècniques de fortuna, aigües vives i auto-rescat, entre d’altres.


Durant la trobada també es farà difusió entre tots els assistents d’un llibre resum de les zones de descensos de barrancs que es poden trobar a Esterri d’Àneu.

Esterri d'Àneu, 15 de juny de 2012