Inauguració de la 13a Fira del Medi Ambient de Tàrrega

La diputada Josefina Bernades ha assistit aquest dissabte en la inauguració de la 13a edició de la Fira del Medi Ambient de Tàrrega. L'acte ha estat presidit pel meteoròleg Tomàs Molina, i ha comptat amb la participació de l'alcaldessa de Tàrrega, Rosa Perelló.

La Diputació de Lleida és present a la Fira a través d'un estand institucional.