Inauguració de 39a Assemblea Iberoamericana de Cambres de Comerç

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha assistit aquest dilluns a la inauguració de la 39a Assemblea Iberoamericana de Cambres de Comerç. L'acte ha tingut lloc a La Llotja i ha estat presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas.

 També hi han assistit els diputats Marc Escarré, Antoni Navinés, Josep M Roigé i Antoni Villas.