Festa de les Cassoles de Vila-Sana

El president de la Diputació, Joan Reñé, ha participat aquest diumenge en la Festa de les Cassoles de Vila-Sana, que s'ha celebrat al pavelló municipal.

Reñé ha estat acompanyat de l'alcalde del municipi, Joan R. Sangrà; pel president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell, Francesc Fabregat, i per altres alcaldes de la comarca.

Vila-Sana, 12 de maig de 2013